dinsdag 9 april 2013

Rood , wit , blauw en... oranje boven ;-)

Leuk om te maken deze kroontjes ! Het patroon is hier te vinden .
De lintjes in de tak zijn handig te bevestigen ! Ik heb rood , wit , en blauwe lintjes op elkaar gelegd en dubbel gevouwen . Daarna de dubbel gevouwen kant door een oranje knoop geschoven . ( Je hebt nu een soort lus . ) De knoop kun je blijven verschuiven zodat je het lint makkelijk in bijv. takken kunt hangen .

En zo heb je een vrolijke , koningsgezinde takkenbos ;-)
Fijne avond allemaal ! 
Bedankt iedereen voor al die leuke reacties op mijn berichtjes , erg fijn .




5 opmerkingen:

  1. eRG LEUK GEDAAN.
    vIND VOORAL HET IDEE MET DE KNOPEN ERG LEUK.
    gROETJES bRIGITTE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geworden heel koningsachtig haha,nee echt leuk hoor,:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee!
    Ik wens je een fijne Koninginne/kroningsdag!
    Hendrika ut Ljouwert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,
    Leuk deze takken! heb jij voor mij een kopietje van het patroon vh babywagentje van Atelier Sterre, nu Jit Design.
    Ik zag t op een oud blog van je. het is niet meer verkrijgbaar dus ben ik op zoek. Ik vergoed de verzend- en kopiekosten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen